zondag 4 augustus 2013

Liefde.......

Er woed een storm in mijn leven, een storm die alles op zijn kop zet. Een storm die maakt dat ik niet meer weet wat voor en achter is, die maakt dat ik niet weet hoe ik de dag moet doorkomen. Waar in het soms heel stil is, en dan weer heel veel beweging. Waarin aarde donker en hemels licht elkaar afwisselen.

Maar waarin telkens weer de liefde boven komt drijven! Soms duurt het wel heel lang hoor;-)
Liefde voor mijn lief, voor onze jongens, voor de mensen om me heen, maar ook liefde als licht, liefde als drijfkracht, als de schoonheid van het leven, hoe groot de pijn ook is.

Nu moet er gewerkt worden aan een nieuw fundament in mezelf,  dat het gevoel van liefde daar opnieuw een  woonplaats kan vinden.


x
Else

6 opmerkingen:

  1. Je verdriet en zorgen zijn als wolken, Else...ze zullen altijd voorbij blijven komen, maar ze drijven ook weer weg. En op sommige dagen zal de lucht helblauw zijn... zoals op die mooie foto.

    x Katrien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. "Wat alle dingen in het leven waarlijk bezielt is de liefde"
    (oosterse wijsheid)
    Stap voor stap..........

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo'n bewondering voor je strijd, je bent een kanjer en wat een geweldige mooie foto!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige foto. Laat de liefde die bij je is je fundament zijn.

    liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige foto! En overwint liefde uiteindelijk niet alles? Liefs, Me

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een foto! Heerlijk mooi, net zoals jouw moed.

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers