dinsdag 11 juni 2013

Voorraad bijvullen..........

Mijn voorraad ritstasjes was wat geslonken, en dat kunnen we niet hebben;-)
Dus maakte ik deze met ander handgemaakt band van Lilla Lotta.

En ik wil graag de adressen van: Janina
                                                      Katrien
                                                      Bien
                                                      Maartje
                                                      Elke


Willen jullie me je adres mailen op ehbesjes@hotmail.com, dan komt er een zomers armbandje naar je toe!


9 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de winnaars! En wat een leuke ritstasjes. Zo´n bandje geeft het echt wat extra´s.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tasjes. Maakt het helemaal af zo'n mooi bandje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te lezen op de vroege ochtend :)
    En prachtige ritstasjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA iK HEB IETS GEWONNEN !!!!!!!!

    Katrien x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie tasjes!
    Ooooh, ben ik het? Jippie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat leuk gedaan, zo zijn ze inderdaad mooi verwerkt en worden niet overschreewd door andere dingen. You go girl!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh lieve Else ik lees het nu pas!!
    Ik loop zo vreselijk achter,Ben ik nog op tijd :-)
    Ik ga je mailen

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers