vrijdag 22 april 2011

Favoriet stofje.

Dit nieuwe popje heeft hesje aan van een van mijn meest geliefde stofjes van het moment. Het is een stofje van Robert Kaufman gekocht in Juijsasshop in Antwerpen.
Ik was daar een tijdje geleden.En we zijn daar bijna 3 uur binnen geweest!!
Heerlijk!
Ik kocht toen, twee prachtige Liberty lapjes, maar die zullen jullie ook nog wel voorbij zien komen.
Toen zij vroeg of ze nog iets voor me mee kon brengen uit Julijas shop ben ik snel naar haar site gegaan en viel mijn oog op dit fijne vogel stofje.

Morgen heb ik een stempeldagje op het programma staan en daar heb ik heel erg zin in!!!
Hele fijne paasdagen allemaal.
Groetjes Else

3 opmerkingen:

  1. OOh wat een schatje. En inderdaad het is een erg mooi stofje wat je hebt gebruikt. Daar komt nog bij dat rood wel een van mijn lievelingskleuren is.
    Fijne Paasdagen en groetjes Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Naar antwerpen geweest? wat leuk! was limburg ook fijn?
    Nog bedankt voor de lapjes die je zaterdag meebracht. Mijn naaimachine weigerde dienst, dus de tas is niet gelukt. Maaike heeft het hele pakket nu mee naar huis genomen. Ik vond het stempelen erg gezellig.
    liefs,
    Brechtje

    BeantwoordenVerwijderen

Volgers